неділю, 11 вересня 2016 р.

Курс "Молодого бійця" Урок 1

Я записалася на курс "Молодого бійця", який розрахований для початківців. В першому уроці Маша - організатор проекту, піднімає питання про першочергові покупки та мінімалізація і оптимізація витрат у скрапбукингу. Я пройдуся по кожній позиції і напишу своє бачення кожної з них, а також свій гіпкий досвід.



1. Папір.
Як основу на листівку я беру картон для креслення форматом А3, а потім відрізаю потрібний для мене розмір.

А щодо скраппаперу , колись давно, як я тільки починала цікавитися скрапбукінгом, скупила величезну купу скраппаперу за зниженою ціною в інших краперів. Це була моя величезна помилка: 1) так як я скупила папір розміри 15*15 см, а тепер в мене є потреба в більших розмірах; 2) на сьогоднішній день багато дизайнів мені не подобається, інші не підходять за стилем.
Я люблю купувати папір 30*30см  наборами. Листи, які мені не дуже подобаються, я використовую на форзаци для блокнотів, а решту для виготовлення листівок та декору.
Висновок: купувати папір під проекти і не закуповувати про запас, також, купувати папір розміром 30*30см.

2. Ніж і ножиці.
З самого початку я пробувала різати папір звичайним канцелярським ножем, але мені не виходило рівно врізати папір, чомусь лезо ножа в мене хиталося і гнулося. Я купила різак для паперу з бігунком, але цей ніж дуже швидко затупився, а купувати новий і викидати гроші не хотілося, тому я купила дорожчий ніж (напевно, будівельний) і досі ним користуюся. Маю мрію купити гільйотинний різак, але пообіцяла собі, що буду купувати його лише за зароблені гроші від продажу листівок і блокнотів ( це лише плани).

Ножиців в мене є три штуки, хоч можу обійтися і двома. Манік"юрні ножиці використовую для вирізання, а інші для решти.
Висновок: якщо купувати різак, то краще підзбирати гроші на якісний, а ножиці можна використовувати і ті що є в наявності вдома.

3. Килимок для різки.
Килимок я купила розміром А4. хоч більш досвідченіші скрапери мені радили брати А3, я не послухала. Свою покупку аргументувала тим, що я буду робити лише листівки, тому килимка А4 формату мені вистарчить.
Висновок: Не купуйте килимок А4 формату, краще підзбирайте гроші на більший розмір, а тим часом можна різати папір на шматку лінолеуму або гуми.

4. Лінійка.
Пластикову лінійку, яка була в мене ще до захопленням скрапбукінгом, я порізала при перших спробах порізати папір. оді ж і купила собі металеву.

5. Клеєві матеріали.
Я не прихильник популярного серед скраперів клею Момент. Активно використовувла клей Паско, який ідентичний Моменту. ВЕЛИЧЕЗНИЙ мінус цих клеїв - це їх жахливий запах. Через це я від них і відмовилася, так як маю маленьких діток і не хочу щоб вони його нюхали.

Я відкрила для себе універсальний клей від Фабрики Декору, який абсолютно без запаху, але з жахливою банкою, в якої вивалюється кришка і проливається клей на роботу у самий не відповідний момент. Як варіант, його можна перелити в іншу банку, яка буде більш зручнішою.

Для приклеювання дрібних деталей, я використовую Глосі акцент,баночка якого має тоненький носик і за рахунок цього можна акуратно нанести клей на дрібні чи мереживні деталі.

Двохсторонній скотч використовую лише для тимчасової фіксації деталей, які буду прошивати на швейній машинці.

6. Інструменти для бігування паперу.
Бігую я спицею, в планах купити дошку, але з нею така ж ситуація як і з різаком ( ще не на часі).

7. Діркоколи та фігурні ножиці.
Купування цих інструментів - марна трата грошей. Вони ще й займають багато місця.
на сьогоднішній день я використовую лише бордюрний діркокол і лише  в дитячих роботах.
Висновок: Не купувати ні одного, ні другого. На мою думку, використання цих інструментів дуже здешевлює роботу.

8. Стрічки і мереживо.
Атласні стрічки (старі запаси) використовую лише як зав"язки для пакетів на солодкі подарунки в школу.

Репсові стрічки (старі запаси) - на дитячі листівки і зав"язки для блокнотів.

Бавовняні стрічки - зав"язки для блокнотів.

Мереживо люблю, деколи використовую в робатах, але лише бавовняне.

Висновок: купувати лише натуральні стрічки та мереживо, лише бавовна.

9. Декор - гудзики, брадси, металеві підвіски та ін.
Для початку можна обійтися і без брадсів, металевих підвісок та ін. Гудзики можна відрізти з старих речей. А за потребою їх можна перемалювати або обтягнути тканиною і використовувати їх як фішку.
Я стрази не використовую взагалі, брадси і гудзики дуже рідко, перлинами інколи ставлю акценти.
Штампи також колись були скупленні бездумно, тому деякі з них лежаль і ними ніхто не користувався. Погоджуюся на рахунок першої покупки штампів - це, однозначно, фонові, але до цієї думки я дійшла лише зараз.
На сьогодні я використовую фонові штампи, написи, квіти та різноманітні гілочки (які потім вирізаю і додаю до квіткової композиції для об'єму.)
Чорнило:для початку можна обійтися чорним або коричневим, а згодом вже збільшити кольорову гаму.
Натирки: на щастя, я ніколи їх не купувала. Зовсім не бачу в них потреби.
Квіти: погоджуюся з Машою, що "квіткові клумби" напоширеніша тема серед новачків. Я люблю такі листівки і дуже часто використовую квіти. Але закупити усі кольори просто нереально, на цьому можна розходитися. Тому буду рада навчитися їх перемальовувати в потрібний мені колір.

10. Фарби, спреї і товари для мікс медіа.
Цей стиль для мене -це щось мега круте та недочяжне. В мене є текстурна паста, декілька трафаретів і один спрей (подарований). Маю надію, що після цього курсу, я хоча на один крок наближуся до цього стилю


Моя проблема в тому, що я купую все з запасом (таке враження, що завтра усі магазини закриються, а в мене все буде в наявності.)

Остаточний висновок усіх цих слів: для початку необхідно мати скраппаперу (купувати по кілька листів і тільки під проекти), картон і клей. Весь декор можна зробити з паперу або з підручних засобів.

Це був мій огляд матеріалів та мій коротенький досвід та поради, а вам вже вирішувати погоджуватися з цим чи ні. Скрапом я займаюся з квітня місяця цього року ( роблю по декілька робіт в місяць). До того я ним цікавилася, купувала матеріали і робила дві листівки в рік. Зараз я захопилася блокнотами з нуля, але мрію попробувати зробити альбом. Свого стилю я ще не маю, маю лише певні вподобання. Я лише на початку цього шляху під назвою скрапбукінг, тому ще все попереду переду.
Машо, дякую за цей проект, дякую, що взялися роз'яснити, підказати і навчити початківців у цій справі.

П.С. Багато слів, багато інформації. Сподіваюся, що комусь мій досвід буде корисним.




2 коментарі:

  1. Спасибо за ваш обзор) действительно, все приходит с опытом. Думаю, с развитием вашего творчества, вы еще придумаете что и куда использовать) по крайней мере, я сама себя так же успокаиваю.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я сама себе також втішаю, що я всім матеріалам знайду застосування, а якщо не я, тоді моя донечка, яка підростає і вже цим цікавиться.

      Видалити