неділю, 25 грудня 2016 р.

Курс Молодого бійця. Урок №6: Форми виробів

Останній місяць для мене був справжнім пеклом. Хворі діти - це те, що змушує нас міняти і,  навіть, перекреслювати усі свої плани. Все почалося в кінці листопада, коли захворів мій молодший син. Висока температура 39 - 39,5 градусів С, яка ніяк не збивалася, обезводнення та виснаження, як наслідок ми попали в лікарню, де почалося пекло для моєї 9-ти місячнох дитини. Після агресивного лікування ми швидко пішли на поправку та нас відпустили додому. Але на цьому не закінчилися наші хвороби, вдома нас чекав насмарк і кашель. Який ми ще дося продовжуємо лікувати.

За той час, що ми вже вдома захворіти встигла я, а тепер і моя старша донечка, яка лежала з гарячкою 39,4 градуси. Тоді ж почалося все з початку, тільки тепер мені прийшлося розриватися між двома дітьми.

Я маю надію, що скоро все минеться і ми усі знову будемо здоровими.

Бажаю вам усім не хворіти, пильнуйте себе і своїх рідних!!!

Невеличкий відступ, а тепер повертаємося до уроку. Я безнадійно відстала у навчанні на Курсі Молодого Бійця, тому буду потрошки наздоганяти дівчат, щоб йти з ними в "одну ногу".



Отже, Курс Молодого Бійця. Урок  № 6: форми виробів.

Найменший виріб за розміром - це АТС.
За час короткого захоплення скрапбукінгом,  я зробила декілька серій АТС. Перша серія швидше нагадує дитячу аплікацію, тому показувати її не буду. Другу серія "Солодкі мрії" я також робила вже дуже давно весна-літо 2012 року, але спеціально для неї я купила свій перший і досі улюблений набір скраппаперу.




І третя та остання серія " Ключ до серця" була зроблена цього літа. Вона для мене особлива, так як, я на ній вперше спробувала використати фонові штампи.


Теги: Мені дуже подобається ця формавиробу, її завжди можна додати до подарунку, що виглідяє не просто і вишукано.
Цього літа я вперше спробувала зробити тег, і знаю, що це не востаннє.
Морські теги:



Листівка: Це той виріб, який я роблю  і буду робити найчастіше. В моєму арсеналі є багато листівок, усі вони різні, а деякі особливо улюблені, теплі та затишні.





Сторінка - це один з пунктів, яких я завжди боюся і уникаю, Знаю, що "вовка боятися, в ліс не ходити", тому хочі навчитися та перебороти свій страх та, нарешті, спробувати.Але страх ще бере верх над мною.

Хост - це таки найвищий пілотаж! Дуже люблю мікс-медійні холсти, але для мене поки-що  це щось захмарне і недосяжне.

Альтер-скрап: Нещодавно я робила пляшку, вдихнула в неї нове життя.


Якщо блокноти відносити до альтера, тоді я їх зробила багато ))











Немає коментарів:

Дописати коментар