пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

Перші зелені листочки

Привітики.
В нас знову похолодало та почалися весняні дощі та грози, але це мене не зупиняє, а навпаки надихає на творчість. Я багато що маю вам показати тому потрошки буду сюди писати та виставляти фото моїх останніх робіт.
В моїй творчості найважчий і найзаьратніший по часу - це фотографування та обробка роботи в редакторі та написання постів. Я поставила собі за мету щодня показувати вам хоч по одній роботі, щоб хоч якось наздогнати пропущене.
Сьогодні я вам покажу листівку яку я робила в межах Курсу молодого бійця та проекту стань штампоманом від Лесі Згарда. Нажаль, ні там , ні там вчасно не встигла подати роботу, тому показую її вам лише зараз.






Візьму участь у завданні "Технічне. Штампінг." Від Аґрафка 

Немає коментарів:

Дописати коментар