середу, 10 травня 2017 р.

Мила Тільдочка

Привіт. 

До нас знову повернулися холоди, сьогодні вдень хоч світило сонце, а температура повітря не перевищуала 9 градусів, і це вже дев"яте транвня. Аж не віриться, що через 20 днів настане літо. В таку погоду залишається сидіти вдома і не показувати носа на вулицю. Чим я сьогодні і зайнялася. 
Сьогодні в нас був день сім"ї. Ми так рідко збираємося всі разом, в кожного свої справи та клопоти, і немає часу ((( Ми готували смаколики, дивилися мультики, грали футбол і всі разом. Я так люблю такі дні, і хочу, щоб вони були частіше.

Я завжди використовую скраппапір на всі 100 відсотків, усе, що можна вирізати, я  вирізаю, а потім використовую для декору. І такі листівки, де є лише папір дуже люблю. Люблю нашаровуати папір на папір, підкладати картон для об"єму, використовувати вирізані карточки, квіточки, ключі, годинники та інше. А потім, як результат отримати новеньку гарненьку листівочку.
Покажу вам свою листівочку з милою Тільдою.


Солодка дівчинка з карамелькою





Тільдочка - це карточка з набору паперу ТМ Скрапмир, тому покаже свою роботу в галареї 

4 коментарі:

  1. так люблю этих милых девчушек. И открытка вышла милая.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я також від них в захваті, я купувала цей набір паперу лише заради карточок. Дякую, Наташенька!!!

      Видалити
  2. Яка милота, дуже гарненько і ніжно!!!

    ВідповістиВидалити