понеділок, 19 червня 2017 р.

СП Колекція спогадів 4 етап

Привіт.
Я продовжую робити свої альбоми в СП по альбому Колекція спогадів 4 етап від Креативність. На сьогодні в мене готові чотири розвороти, але я планую доробити ще хоч по одному, щоб альбомчики були пухкенькими)).

В мене сьогодні стався прикрий казус з моїми фотографіями. Я півдня провела за фотографуванням 47 листівок та двох розворотів, а ще зняла відеоогляд своїх нових робіт, які ж сьогодні і відправила замовникам. Така була задоволена собою, що стільки роботи зробила, на радощах запустила копіювання фото з фотоапарата на комп"ютер. Фотографій було немало, копіювання зайняло деякий час. Я, щоб не гаяти часу, відволіклася на іншу роботу, а коли повернулася, була впевнена, що все переписалося, і очистила пам"ять фотоапарата. Як виявилося пізніше, частина файлів ще не переписалася, тому була втачена навіки. 
Сьогодні вам покажу ті фотографії які чудом вціліли.



Перша сторінка розвороту  вміщає п"ять фотографій.





Другий розворот також вміщає п"ять фотографій.



 На цьому етапі ОЕ є почуття, в мене це напис: Кохай!


 І ще трошки деталей другої сторінки:







2 коментарі:

  1. Здорово! Какой вместительный альбомчик будит! А нежный какой и романтичный!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Севіль. Я вже хочу зібрати альбоми і побачити цілісний результат праці))

      Видалити