четвер, 12 квітня 2018 р.

Органайзер для стрічок

Я люблю організовувати своє рабочеє місце. Постійно перекладаю свої матеріали з одного місця на інше, щоб як можна зручніше їх розмістити і спростити в майбутньому работу з ними. А ще я роблю або купую органайзери для кращого та більш ефективнішого використання матеріалів. 
   Свої стрічки я зберігала в пакеті і на те щоб знайти, а потім разплутати і дістати потрібный колір я витрачала багато часу. В один прекрасний день, я вирішила зробити новенький органайзер. Купила ніж для вирубки картонної основи на яку планувала намотувати стрічки, знайшла коробку и приступила до работи. 













Візьму участь у завданні:

4 коментарі:

  1. Людочка, еще раз напишу, какая чудесная вещица у тебя получилась!! очень нежно, красиво и полезно!!

    ВідповістиВидалити
  2. Приємно дивитись, з яким смаком кожен дизайнер зберігає свої творчі скарби. Гарно, та ще й на замочку :). Справжня скриня коштовностей!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, я дуже люблю організовувати своє робоче місце, і люблю щоб було не лише зручно, але й гарно). Знав би мій чоловік, скільки коштують мої скарби, точно б сейф купив для їх зберігання)))

      Видалити