вівторок, 15 травня 2018 р.

Чоловічий блокнот

Привіт. 
   Мені не віриться, що СП "The Men's World" з Фабрика Декору підійшов до кінця. Величезне дякую дівчатам за море натхнення, за зняті мк та підтримка учасників на кожному етапі.  Я, особисто, не фанат чоловічої теми, але саме це і стало основним поштовхом до участі. Якщо нічого не пробувати, тоді воно нам ніколи не вийде. 
   Не  маючи багато спеціальних матеріалів на чоловічу тему, я зуміла викрутитися і зробити з того що є в запасах. Тепер свої запаси можна буде поповнити і чоловічими матеріалами.))
    В цьому проекті я поборола свої страхи і зробила шикарні роботи! Тепер я знаю, що мені це під силу, лише вчитися і вдосконалюватися.
   Тепер можна приступати до нового сп по красках і боротися з іншими страхами)). 
 Для третього етапу СП "The Men's World" з Фабрика Декору я підготувала брутальний блокнот.






Дивіться яка в нього спинка). Ця тканина в мене лежала три роки, і лише зараз я знайшла для неї застосування.


В блокноті я зробила три розділювачі, з зворотної сторони яких є кишені.
Фон ускладнила штампами, додала строчку по периметру та доповнила її в самій композиції.










Ще покажу вам, що я готувала для інших етапів цього проекту:




Візьму участь у завданні:
В роботі використала штампики написи та фоновий цегляна стіна від Скрапштампінг та картинки від Євгенії Курдибановської тому покажу свою роботу у їхній галереї травня.



6 коментарів:

  1. Людочка, дуже класний блокнот!!! І взагалі колекція шикарна вийшла!!! Дякую від блогу "Скрапбукінг з Євгенією Курдибановською" за участь в нашій галереї.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Камілло! Забула я на блокнот бризки додати, але в як є))

      Видалити
  2. Людочка, блокнот шикаррный, и все работы просто восторг, МОЛОДЕЦ!!!!!!!!! Спасибо что украсила нашу галерею в блоге "Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской"!!!!!!!

    ВідповістиВидалити